Сервіс Навести порядок! — Давайте боротися з фейк разом!
Шановні Партнери! У Вас є унікальна можливість самостійно видалити з порталу Est! недостовірні оголошення, а також моментально очистити базу від:
- «качок»,
- шахрайських і неактуальних оголошень,
- оголошень, які порушують ексклюзивних права професіонала,
- авторські права (чуже фото, текст і т. д)
Est! — територія професіоналізму, правди і справедливості. Саме тому ми прагнемо зробити базу наших оголошень найбільш професійною та достовірною.
Сервіс "Поскаржитися" дає права модераторів нашим п'ятизірковим Партнерам — за секунду Ви САМІ можете зняти з публікації оголошення з першої (найнебезпечнішою) групи порушень.
Всі інші користувачі також можуть скористатися функцією «Поскаржитися», щоб звернути увагу Служби підтримки на порушення і невідповідності в оголошеннях. Після перевірки будуть вжиті відповідні заходи.
Як скористатися сервісом «Навести порядок!»
1. Перейдіть на докладне оголошення і натисніть «Поскаржитися».
.
2. Оберіть причину скарги.
.
3. Заповніть форму подачі скарги.
- вкажіть суть скарги, фактами обґрунтуйте Вашу позицію, прикріпіть документи (скріншоти, копію договору, копії правовстановлюючих документів і т. д.) Все, що може підтвердити Вашу позицію, допоможе при перевірці та посприяє якнайшвидшому прийняттю заходів по оголошенню.
- вкажіть, ким Ви виступаєте за об'єктом, Вашу контактну інформацію (тільки якщо Ви не зареєстровані на Est!).
.
4. Для відправки скарги натисніть кнопку «Відправити». Оголошення миттєво знімається з публікації, якщо скарга надійшла від Партнера зі статусом 5 зірок із зазначенням наступних причин:
-
- обман, шахрайство,
- об'єкт не існує («качка»),
- порушення ексклюзивних прав професіонала,
- порушення авторських прав (чуже фото, текст і т. д.),
- недостовірна інформація про об'єкт,
- неактуальне оголошення (об'єкт зданий, проданий).
Кожною скаргою присвоюється унікальний порядковий номер, за яким Ви можете дізнатися про хід перевірки у Службі підтримки. Порядковий номер скарги Ви побачите відразу після відправки скарги в фінальному лайтбоксі. Також, він буде вказано в листі, який прийде на Вашу пошту.
Важливі моменти про сервіс:
- Текст скарги і прикріплені документи отримує адміністрація порталу Est!, автор оголошення і автор скарги.
- За замовчуванням контакти автора скарги (ПІБ і телефон) приховані для автора оголошення.
- За бажанням Ви можете показати свої контакти.
- Анонімні скарги (вигадана контактна інформація автора скарги) не розглядаються.
- На Est! ведеться контроль достовірності скарг.
Якщо Партнер зловживає сервісом і надає недостовірну інформацію в скарзі, до нього будуть застосовані санкції (зниження статусу, зняття з публікації оголошень, блокування особового сайту) - Партнерів, активно допомагають покращувати якість бази оголошень, Est! буде преміювати персональними знижками.
Рекомендація від Est!
- Для більш ефективного використання сервісу — авторизуйтесь на сайті.
- Якщо Ваш статус становить 5 зірок і у Вас укладений письмовий ексклюзивний договір щодо об'єкта, Ви можете знайти дублікати свого оголошення, розміщені іншими Партнерами, і миттєво зняти їх з публікації. Як це зробити:
- розмістіть оголошення про об'єкт, по якому укладено письмовий ексклюзивний договір, вказавши цю форму доручення;
- натисніть у Вашому оголошенні «показати схожі» і знайдіть оголошення-дублікати або оголошення, розміщені без Вашого відома по Вашому ексклюзивному об'єкту;
- нажмите «пожаловаться» и отправьте жалобу с указанием причины «нарушены эксклюзивные права профессионала».
Дякую за чистоту, порядок і красу на Est! :)
Висловлюємо подяку Наталії Дяченко за ідею сервісу «Навести порядок!» і сприяння в його реалізації.
Тільки зареєстровані користувачі можуть залишати коментарі Будь ласка , зареєструйтеся